tisdag 30 november 2010

Måndagsröj.

Det var precis vad det blev.. En smutta för mycket tror jag. Jag, Johan & Niklas, drog iväg till Johan Aakre vid åtta, där även Clyde, Kasper & Glenn var! Alla satt vid en varsin dator, NÖRDAR? Haha. Det blev öl, skumpa, sprit & jäger... Sen var det någon (gissa vem) som vråla - Krogen & jag bjuder! så vi drog till Valfrids & där blev det drinkar, fanta & rosé och helrör! JISSES. Bra jobbat. Riktigt bra jobbat, utav oss. Det var kul som fan & jag minns absolut inte hur vi kom hem men det blev efterfest hos Johan & sen va klockan helt plötsligt halv sju på morgonen & vi gjorde en walk of shame hem.. :p

Jag ber även om ursäkt för sms;en jag skickat, har ingen aning om vad jag har skrivit för mina skickade är raderade (?) och jag har bara massa konstiga svar i min inkorg... HAHA bra där! Klockan ett vaknade man av att Johan i panik skulle till frissan & somnade sen om tills han kom tillbaka! - Sover ni än?! Upp nu, vi ska till Subways och äta! Just då, ville jag spy honom i ansiktet.

Nu, är vi tillbaka hemma, utan att ha spytt ner hela Bergvik & jag ska fanimej sova lite mer tror jag. Killarna spelar tv-spel , ovanligt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar